Iparág-független modul. Alkalmas a szervezetek elektronikus és papír alapú iratkezelése, iktatása során felmerülő nyilvántartási feladatok támogatására.

Iratkezelés modul folyamatai

  • Iktatókönyvek +

    Tetszőleges számú iktatókönyv hozható létre. Beállítható, hogy egy-egy iktatókönyvben milyen iratkategóriák használhatóak ill. az egyes iratkategóriákra milyen irattári tételszám ill. megőrzési idő vonatkozik. (Teljes körűen rögzíthető a szervezet irattári terve.)
    Lehetséges annak beállítása, hogy az egyes iktatókönyvekhez mely felhasználók milyen joggal (írás, olvasás) férjenek hozzá.
    Megadhatóak speciális beállítások egyes iktatókönyvek esetében, pl. automatikus email visszajelzés a feladó részére az iktatás tényéről és az iktatószámról.
  • Ügyiratok +

    Az eFOKI-ban ügyirat-irat szemlélettel kezelhetőek az iratok. Minden ügyirathoz legalább egy irat kapcsolódik.
    Az ügyiratok alkalmasak nem csak iratkezelési, hanem annél lényegesen általánosabb szemléletű használatra is.
  • Iktatások, iratok +

    Az eFOKI az iratkezelésre vonatkozó jogszabályoknak megfelelő iktatást, iratkezelést tesz lehetővé. Ezzel együtt lehetséges egy egyszerű adattartalmú iktatás képernyőt beállítani, de lehetséges akár 30-40 un. iktatási metaadat használata is. Ez a rendszert bevezető szervezet céljaitól és saját eljárási rendjétől, iratkezelési szabályzatától függ, amelyhez igazható az iktatásban érintett mezők köre.
    Iktatás több módon is végezhető a rendszerben:
    • az eFOKI webes felületén,
    • az eFOKI-Outlook bővítmény használatával közvetlenül a levelező rendszerben,
    • az eFOKI-Word bővítmény használatával iratmintákból történő körlevél generálás során.
  • Postázás +

    A rendszer önálló folyamatban támogatja a postázással kapcsolatos műveleteket:
    • papír alapú postai feladójegyzék,
    • elektronikus postai feladójegyzék,
    • boríték nyomtatás,
    • tértivevény nyomtatás,
    • könyvelt küldemény feladóvevény nyomtatás,
    • címke nyomtatás.
  • Iktatási értesítők +

    A napi beérkező posta feldolgozását, iktatását követően az iratokban érintett felelős személyek értesítése lehetséges iktatási értesítőkkel.
    Az iktatási értesítő olyan elektronikus levél, amely a felelős adott napon érkezett valamennyi iratának fontosabb adatait tartalmazza és amelyből mind az iktatások, mind az elektronikus csatolások közvetlenül megnyithatóak.
  • Ügyiratok felülvizsgálata +

    A felülvizsgálat során kerül meghatározásra a megőrzés idők alapján a selejtezhető ill. a levéltárba átadásra kerülő ügyiratok köre.
  • Irattári műveletek +

    Az eFOKI által támogatott irattári múveletek:
    • Irattárba adás,
    • Kölcsönzés,
    • Átmeneti irattárba adás.
  • Érkeztető könyvek +

    Tetszőleges számú érkeztetőkönyv hozható létre.
    Lehetséges annak beállítása, hogy az egyes érkeztetőkönyvekhez mely felhasználók milyen joggal (írás, olvasás) férjenek hozzá.
  • Érkeztetések +

    Az eFOKI az iratkezelésre vonatkozó jogszabályoknak megfelelő érkeztetést tesz lehetővé.
    Érkeztetés többféle módon is végezhető a rendszerben:
    • az eFOKI webes felületén,
    • egy elektronikus postafiókba érkező valamennyi küldemény automatikus érkeztetésével.
    Az eFOKI képes automatikusan érkeztetni az un. gépi Cégkapura érkező küldeményeket. Amennyiben a gazdálkodó szervezet már rendelkezik véglegesített cégkapu-regisztrációval, lehetősége van gépi Cégkapu kiépítésére. A gépi interfész automatikusan, ügyintézői beavatkozás nélkül kezeli a dokumentumforgalmat.
  • 1

Mennyibe kerül?

Az eFOKI-t nem szükséges megvásárolnia, csak bérelnie, a konstrukció kifejezetten nem "fejnehéz". Nincsenek további üzemeltetési- és karbantartási költségei.
Költségekkel kapcsolatos részletes információk

Megrendelés

Megrendelését elküldheti:

  • emailben: info@itjump.hu
  • telefonon: (1) 700-1122
  • személyesen: 1082 Budapest, Corvin köz 4.

Bemutatjuk Önnek!

Minden héten szerdán 14 órától budapesti irodánkban 1 órás gyakorlati szemléletű bemutató keretében megismerheti az eFOKI működését. Természetesen ez teljesen díjmentes, de a részvétel előzetes regisztrációhoz kötött. Kérjük, hogy részvételi szándékát legkésőbb a bemutató előtt 1 nappal jelezze ügyfélszolgálatunk részére::

  • emailben: info@itjump.hu
  • telefonon: (1) 700-1122
  • személyesen: 1082 Budapest, Corvin köz 4.

Weboldalunk cookie-kat ("sütiket") használ. Ezek információkat szolgáltatnak számunkra, hogy elemezhessük oldalaink látogatottságát. Weboldalunk további használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába.