Standard csomag |
Profi csomag 8 350 Ft hó/felhasználó (nettó díj) |
Prémium csomag 9 520 Ft hó/felhasználó (nettó díj) |
|
Adminisztráció modul (iktatás, ügykezelés, iratkezelés, irattári műveletek, szerződés nyilvántartás, határidős feladatok, naptár, MS Outlook beépülő addin) |
|||
E-számla kiállítás (elektronikus számlák egyedi és csoportos kiállítása, automatikus email küldés. Az e-számla időbélyegzésének díja: 9 Ft/számla) |
|||
Pénzügyi modul (szállító számlák, vevő számlák, pénztár és bank kezelés, számla engedélyezések) |
|||
Dokumentumtár, iratminták (MS Word alapú sablonok kezelése, körlevél generálás, MS Word beépülő addin) |
|||
Ügyfélszolgálat modul (Ügyfélszolgálati jegyek teljes életciklusa) |
|||
20 GB tárhely (a rendszer titkosítva tárolja az elektronikus irattárba bekerült valamennyi PDF ill. egyéb dokumentumot, iratok eredeti ill. másolati példányait) |
|||
GDPR modul (adatkezelési folyamatok, megőrzési idők, jogalapok, incidensek kezelése, kockázatelemzés) |
|||
Humán erőforrás modul (alkalmazottak nyilvántartása, szabadság igények engedélyezése és kezelése) |
|||
Gépi kapu kezelés (cégkapu és hivatali kapu automatikus kezelése, elekronikus küldemények integrálása az iratkezelési folyamatokba) |
|||
Vonalkód kezelés, szkenner modul (iratok vonalkódos kezelése, szkennelt dokumentumok automatikus csatolása) |
|||
Online cégközlöny kapcsolat (negatív cégesemények automatikus jelzése a szerződött ill. vevő számlával érintett partnerek vonatkozásában) |
További opcionális költségek
20 GB feletti minden további 10 GB tárhely | 2 120 Ft/hó (nettó díj) |
Bejelentő modul weboldali interfész | 5 880 Ft/hó (nettó díj) |
Időbélyegző felhasználás | 9 Ft/időbélyegző |
Elektronikus irattári funkció | 111 745 Ft/év (nettó díj) |
A szolgáltatási díjak évente egy alkalommal március 01. napjától automatikusan emelkednek a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által az előző évre közzétett inflációs ráta (fogyasztói árindex) százalékos mértékének összegével.
Több céges használat
A rendszer lehetőséget biztosít arra, hogy egy eFOKI vállalatban több cég végezze egyidejűleg az adminisztrációját. Ez tipikusan akkor előnyös, amennyiben egy adminisztrációs csapat végzi több cég adminisztrációját. Ekkor nem szükséges kilépni és belépni az egyes cégekben történő munkavégzéshez, az egyes beviteli-lekérdező képernyőkön egyértelműen jelezhető az érintett cég. Természetesen a jogosultsági rendszer révén pontosan szabályozható az, hogy az egyes cégeket mely felhasználók és milyen szinten érhetik el.
Több céges előfizetés esetében a fenti felhasználói díjakból minden egyes további cég esetében (tehát a 2. cég és a további cégek előfizetéséből) 50% kedvezményt biztosítunk.