Összefoglaló

Az eFOKI rendszer rendelkezik egy kifejezetten a felszámoló szervezetek részére készített un. fizetésképtelenségi modullal. A rendszer kialakítása és folyamatorientált szemlélete révén képes támogatni:

  • az egyes ügyek gyorsabb, hatékonyabb kezelését: Word iratmintákkal lehetséges a kimenő iratok gyors generálása és egyidejű iktatása is. A bejövő ill. a kimenő dokumentumok csatolása vonalkódok használatával felhasználói beavatkozás nélkül, automatikusan történik. Az iktatási értesítő funkció használatával az ügyben érintett kollégák az iktatást követően azonnal el tudnak kezdeni a beérkező iratokkal foglalkozni, még akkor is, amennyiben munkájukat nem a központi irodában végzik,
  • a pontosabb munkavégzést: előzetesen rögzíthetőek az aktuális ill. a korábbi Csődtv. jogszabályi környezete alapján előírt feladatok, ezekből a rendszer automatikusan generálja a felszámolóbiztos naptárjába a felszámolási ütemtervben lévő határidős feladatokat. A rendszerben történik a teljes pénzforgalom kezelése, így a felszámolóbiztos folyamatos és naprakész információval rendelkezik az eljárás pénzügyeivel kapcsolatban,
  • a hitelezői érdekek jobb érvényesülését: a szoftverben nyilvántartásra kerülnek a hitelezői igények ill. azok engedményezései is. Részletesen rögzítésre kerülnek az eljárás alá vont cég követelései ill. szerződés állománya, ingatlanjai és ingóságai. Amennyiben az eljárás alá vont cég szerződéses partnerei ill. követelésben érintett partnerei esetében negatív cégesemény történik (pl. végrehajtás, csődeljárás), abban az esetben az eFOKI automatikus cégközlöny figyelése révén erről az ügyért felelős felszámolóbiztos időben értesül.

Automatizmusok

Az eFOKI rendszer az alábbi automatizmusokkal támogatja a hatékonyabb ügykezelést:
• automatikusan figyeli a Cégközlöny hirdetményeket,
• automatikusan kezeli a felszámoló szervezet és az eljárás alá vont cégek Cégkapujára érkező küldeményeket (Cégkapu gépi interfész),
• automatikusan kezeli a felszámolási ütemterv részét képező jogszabályi előírásokat, feladatokat,
• támogatja a Word iratmintákkal történő körlevél generálást és automatikus iktatást.


Tanúsítványok

Az eFOKI rendszer az alábbi tanúsítványokkal rendelkezik:


Adatbiztonság

Az eFOKI rendszer kétszintű jogosultsági rendszerrel rendelkezik, melynek alapegysége a felhasználói csoport. Pontosan beállítható az, hogy az egyes eljárások esetében az egyes adatokat mely felhasználók milyen módon érik el: megtekintés, módosítás, törlés.
Valamennyi művelet és hozzáférés teljes körű naplózásra kerül.
A szoftver és a szoftvert működtető szerver környezet kiemelkedő fizikai és logikai biztonsági paraméterekkel rendelkezik, melyet a KPMG Tanácsadó Kft. vizsgált és megfelelőnek talált.

Fizetésképtelenségi modul folyamatai

  • Fizetésképtelenségi eljárások +

    Lehetséges rögzíteni az eljárás alá vont cég és az eljárás részletes adatait, a felszámolóbiztost ill. az asszisztenst és esetleg további felelősöket is. A meglévő adatok mellett egyedi mezők használatával minden felszámoló szervezet akár egyedi adatmezőket is létre tud hozni a képernyő.
    Egy un. idővonalon lehetséges nyomonkövetni az eljárás aktuális állapotát, az eddig elvégzett ill. elvégzésre váró feladatokat. Minden eljárás esetében nyomtatható egy önálló státuszriport, amely reményeink szerint pontosan választ ad a "Hol tart az eljárás" jellegű kérdésekre.
  • Jogszabályi környezet +

    Előzetesen rögzíthetőek a Csődtörvénynek megfelelő jogszabályi környezet jellemzői:
    • ütemterv határidős feladatai,
    • használható jogcímek,
    • használható besorolás kategóriák,
    • nyilvántartásba vételi díj számításának módja,
    • tervezett felszámolói díj számításának módja,
    • eljárásban érintett partnerek (Cégbíróságok, Törvényszékek, Kormányhivatalok) megyénkénti bontásban.
  • Ütemterv +

    A rendszer az eljárás indulásakor a jogszabályi környezetben előzetesen rögzített ütemterv alapján a konkrét eljárás ütemtervét automatikusan legenerálja és megjeleníti a felszámolóbiztos és az asszisztens naptárában is.
  • Mérlegek +

    Mérleg sablonok használatával lehetséges a különböző mérleg állapotok rögzítése (pl. tevékenység záró mérleg, felszámolás nyitó mérleg, közbenső mérlegek, felszámolás záró mérleg)
  • Ingatlanok, ingóságok +

    Teljeskörűen rögzíthetőek az ingatlanok és az ingóságok adatai, az egyes értékváltozással kapcsolatos információk. Csatolhatóak az értékbecslések.
  • Iktatások, iratok +

    Az eFOKI tartalmaz egy teljeskörű iratkezelő rendszert. Lehetséges az ügyirat és irat szintű iktatás.
    Az iktatások végezhetőek:
    • a webes felületen,
    • MS Outlook bővítmény használatával az elektronikus levelek közvetlenül iktathatóak,
    • MS Word bővítmény használatával Word iratminták esetében a generálás során azonnal megtörténik az iktatás is.
  • Hitelezői igények +

    A rendszerben rögzíthetőek az alábbi hitelezői igény adatok:
    • határidőn belüli, határidőn túli vagy jogvesztő,
    • jogcím (törzsadat-szótár),
    • besorolás kategória (törzsadat-szótár),
    • összeg,
    • hitelezői igény státusza,
    • deviza,
    • jogilag elismert,
    • összegileg elismert,
    • megjegyzés.
    Lehetséges a hitelezői igények engedményezése ill. a térülések nyilvántartása.
    Természetesen kinyomtatható ill. Excel-be exportálható a hitelezői igény táblázat (csődeljárás esetén ez tartalmazza a szavazatszámokat is).
    Generálhatóak Word iratminták használatával a hitelezői igények visszaigazolásával kapcsolatos kimenő iratok.
  • Hirdetmények +

    Az alábbi adatokkal rögzíthetőek az értékesítési hirdetmények:
    • hirdetmény kategória,
    • hirdetmény neve,
    • hirdetmény eredménye,
    • érvényesség kezdete és vége,
    • EÉR Linkek,
    • Cégközlöny azonosító,
    • leírás,
    • hirdetményben érintett ingatlanok,
    • hirdetményben érintett ingóságok,
    • elektronikus csatolások (pl. PDF dokumentumok, fotók).
    Az eFOKI képes a hirdetményeket a felszámoló szervezet saját weboldalán automatikusan publikálni.
  • Pénzforgalmi kimutatás +

    Az eFOKI tartalmaz egy teljes funkcionalitású számlázó programot és pénztár kezelő programot. A rendelkezésre álló funkciók:
    • pénztárkezelés, bevételi és kiadási pénztárbizonylatok,
    • vevő számlák kiállítása papír alapon ill. elektronikusan,
    • banki tranzakciók,
    • szállító számlák.
  • Eljárással kapcsolatos feladatok +

    Lehetséges rögzíteni a fizetésképtelenségi eljárás kapcsán felmerülő feladatok. Ezek automatikusan megjelennek a felelős naptárjában, lezárásukról az elrendelő automatikus email értesítést kap.
  • Eljárással kapcsolatos dokumentumok +

    Az eFOKI-ban lehetséges csatolni az eljárásnak azokat a dokumentumait, amelyek nem iktatással kerülnek kezelésre, pl. a felszámoló szervezet által keletkeztetett iratok: cégtörténet, cégkivonat, aláírási címpéldány.
  • Eljárás alá vont cég alkalmazottai +

    Az eljáráshoz rögzíthetőek az eljárás alá vont cég alkalmazottai. Így lehetséges pl. a GYED-en, GYES-en lévő kismamák nyilvántartása. Az eFOKI-Word használatával az alkalmazottak részére iratminták használatával kimenő levelek generálhatóak.
  • Eljárás alá vont cég szerződései +

    Rögzíthetőek az eljárás alá vont cég szerződései. Ezzel nyomonkövethetőek az eljárás alatti pénzügyi kötelezettségek ill. várható bevételek. A vevő számlák ill. a szállító számlák a szerződésre hivatkozva pár kattintással rögzíthetőek ill. egyidejűleg megtörténik a számla kontroll is (a szerződésnek megfelelően történt-e a számlázás).
  • Hitelezői gyűlés adminisztráció +

    Az eFOKI az alábbi műveletekkel ill. nyomtatási kimentekkel támogatja a hitelezői gyűlések adminisztrációját:
    • jelenlét adminisztráció és jelenléti ív,
    • szavazás adminisztráció és jegyzőkönyv melléklet a pontos, számított részvétel és szavazás számadatokkal.
  • Csődegyezségi tárgyalás adminisztráció +

    Az eFOKI az alábbi műveletekkel ill. nyomtatási kimentekkel támogatja a csődegyezségi tárgyalások adminisztrációját:
    • jelenlét adminisztráció és jelenléti ív,
    • kalkulálja a szavazatszámokat,
    • szavazás adminisztráció és jegyzőkönyv melléklet a pontos, számított részvétel és szavazás számadatokkal.
  • 1

Mennyibe kerül?

Az eFOKI-t nem szükséges megvásárolnia, csak bérelnie, a konstrukció kifejezetten nem "fejnehéz". Nincsenek további üzemeltetési- és karbantartási költségei.
Költségekkel kapcsolatos részletes információk

Megrendelés

Megrendelését elküldheti:

  • emailben: info@itjump.hu
  • telefonon: (1) 700-1122
  • személyesen: 1082 Budapest, Corvin köz 4.

Bemutatjuk Önnek!

Minden héten szerdán 14 órától budapesti irodánkban 1 órás gyakorlati szemléletű bemutató keretében megismerheti az eFOKI működését. Természetesen ez teljesen díjmentes, de a részvétel előzetes regisztrációhoz kötött. Kérjük, hogy részvételi szándékát legkésőbb a bemutató előtt 1 nappal jelezze ügyfélszolgálatunk részére::

  • emailben: info@itjump.hu
  • telefonon: (1) 700-1122
  • személyesen: 1082 Budapest, Corvin köz 4.

Weboldalunk cookie-kat ("sütiket") használ. Ezek információkat szolgáltatnak számunkra, hogy elemezhessük oldalaink látogatottságát. Weboldalunk további használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába.